۱۳۹۰ تیر ۲۱, سه‌شنبه

دنباله جایی که در آن توهین آزاد است ! بشتابید ...

برای بزرگتر دیدن تصویر روی آن کلیک کنید

می خواهید فحش بدهید ؟ آیا دوست دارید توهین کنید ؟ دنبال چال میدانی در نت می گردید ؟ ( بلا نسبت کاربران محترم ) پس بشتابید ! دنباله خواسته های شما را بر آورده می کند ! نه اینکه همیشه اینگونه بوده باشد ها ! خیر ! ولی حالا هست ! پس به توهین به پدر و مادر قانع نباشید ! خواهر و عمه و خاله برادر هم هستند ... نگران محرومیت نباشید ! وقت را از دست ندهید همین حالا ثبت نام کنید !

دوستان گرامی من حدود دو ساله که دارم در دنباله فعالیت می کنم و روزهای خوب و بد زیادی را اینجا داشتم ، از همان ابتدا هم همیشه سعی کردم فراتر از اینکه با کسی موافق یا مخالف بودم محترامانه و خالی از هر گونه توهین و ناسزا بحث کنم ، حتی گاها توهین هایی را شنیدم و جواب ندادم . اما چند وقتی است که واقعا دنباله دارد برایم غیر قابل تحمل میشود ، کاربران به راحتی ناسزا می گویند و هیچ اتفاقی هم نمی افتد . انگار نه انگار که ما ادعا داریم از افراد تحصیل کرده جامعه هستیم و خواهان تغییر فضای کنونی و آبادی ایران عزیزمان .حال وقتی هم کاربران گاها به هر دلیلی توهین می کنند و ناسزا می گویند و ... انتظار داریم مدیران عکس العمل مناسب را نشان دهند . اما با توجه به اینکه مخصوصا من یک هفته است دارم برای آنها پیام می فرستم هیچ پاسخی دریافت نکردم ! در نتیجه این متن را نوشتم . می خواهند محرومم کنند ! عیبی ندارد برایم از عسل شیرین تر است . فقط این را بدانند این را نوشتم چرا که به دنباله و کاربران فهیم آن و همچنین آینده ایران عزیزم علاقه زیادی دارم . سپاس







0 نظرات:

ارسال یک نظر

خوشحال می شوم نظر شما را راجع به این مطلب بدانم