۱۳۸۹ شهریور ۲, سه‌شنبه

آهنگ عاشقانه با داستانی بسیار زیبا با صدای مهام به نام نابینا

این آهنگ در کنار داشتن ملودی بسیار زیبا و همچنین صدای خوب مهام دارای داستان بسیار زیبایی است که خلاصه ان بدین شرح است : « یک دختر که چشمانش نابیناست بسیار افسرده است تا اینکه یک پسر عاشقش می شود پس از مدتی دختر از پسر می خواهد او را تر ک کند زیرا می گوید چون من نابینا هستم به تنهایی محکومم ، پسر هم به همین خاطر چشمانش را به دختر می دهد و بدین صورت پسر نابینا می شود و دختر بینا. وقتی این اتفاق می افتد دختر به این دلیل که من بینا هستم و تو نابینا می گوید پس تو به تنهایی محکومی و..........» در کل آهنگ بسیار زیباست . ای کاش در کنار این همه کارهای زیادی که در حال حاضر در ایران تولید می شود و در عین شاد بودن ولی مفهوم ندارند این چنین کارهایی نیز زیاد شود

دانلود آهنگ دختر نابینا

7 نظرات:

ناشناس گفت...

in alieee :((

ناشناس گفت...

dare yavash yavash az neveshtehayat khosham myayad va in ham jaleb bood

ناشناس گفت...

ازت ممنونم ، عالی بود

پویانا گفت...

همه دوستان ممنون از توجهتون

ناشناس گفت...

عالی بود. خوش سلیقه ایی

raed گفت...

سلام چرا این اهنگ داونلود نمیشه‌ من خیلی تلاش کردم هیچ جای این اهنگ و پیدا نکردم لوتفن دوباره‌ بزاریدش خیلی ممنون میشم اینم ادرسم raed_halabja@yahoo.com
fasebook raed rafat

raed گفت...

سلام چرا این اهنگ داونلود نمیشه‌ من خیلی تلاش کردم هیچ جای این اهنگ و پیدا نکردم لوتفن دوباره‌ بزاریدش خیلی ممنون میشم اینم ادرسم raed_halabja@yahoo.com
fasebook raed rafat

ارسال یک نظر

خوشحال می شوم نظر شما را راجع به این مطلب بدانم