۱۳۹۰ فروردین ۸, دوشنبه

این آخرین نسخه از اخراجی ها نیست ، نسخه دیگری نیز دارد اما با سازندگانی متفاوت ، ملت ایران ...

عجیب حال و احوال امروز کشورمون من را یاد صدر اسلام می اندازند . به یاد معاویه ... به یاد عمر و عاص ... به یاد مامون
سپاه علی ، سپاه اسلام بود و برای آن می جنگید ، آن وقت معاویه قرآن بر سر نیزه می زد و خود را امیرالمومنین می نامید در حالی که تبلیغات دستگاه او علی خلیفه آن زمان را طوری معرفی کرده بود که حتی برخی فکر می کردند او نماز هم نمی خواند !
مامون در حالی که نفرت بسیار زیادی از امام رضا داشت به او پست بالا می داد سپس او را می کشت و بعد از آن برای او سوگواری می کرد !
خلاصه بحث من سر اینکه به اسلام اعتقاد داشته باشیم یا نداشته باشیم نیست اما اگر ایران امروز و به خصوص حاکمان نامشروع آن و فعالیت های آنها را ببینیم دقیقا به این وجه تشابه با آن زمان پی می بریم .
انتخابات برگزار می کنند ، هر چند تمام کاندید های آن را خود پس از کلی فیلتر انتخاب کرده اند باز هم تقلب می کنند و معترضین به آن را فتنه گر و عامل بیگانه معرفی کرده و آنان را به خاک و خون می کشند .
ندایمان را می کشند و ابتدا می گویند چنین شخصی وجود ندارد بعد می گویند وجود دارد اما در خارج از کشور است بعد می گویند آری او کشته شده اما به دست منافقین و در روایتی دیگر به دست مجری شبکه بی بی سی ! برای او فیلم ها می سازند و شعور انسان را به سخره می گیرند .
صانع ژاله دانشجوی هنر کرد و سنی را بسیجی خطاب می کنند و در حالی که خود او را کشته اند برایش تشییع جنازه می گیرند.

در آخرین آنها فیلمی ساخته اند که هرچند این فیلم را ندیده ام و نخواهم دید اما می دانم که در آن به جنبش سبز یا به عبارتی دیگر به یک ملت و شهدای آن توهین کرده اند . حال با شما هستم ای به درستی اخراجی ها بدانید این نسخه از فیلم آخرین نسخه از آن نیست و نسخه ای دیگر نیز دارد اما سازنده آن دیگر شما نیستید بلکه مردمند و فیلمی است که نشان داده ما چگونه شما را اخراج کرده ایم .خواهید دید .

0 نظرات:

ارسال یک نظر

خوشحال می شوم نظر شما را راجع به این مطلب بدانم